Финансовата институция в България с най-голям брой клиенти, лидер по доверие сред потребителите на финансови услуги и сред най-предпочитаните от студентите в страната работодатели.
Банка ДСК е собственост на унгарската Банка ОТП – банката-майка на Група ОТП, която е най-големият доставчик на финансови услуги в Унгария и регионален лидер на пазара в Централна и Югоизточна Европа.
Група ОТП предлага висококачествени финансови решения на повече от 18 милиона клиента в единадесет страни, използвайки своята клонова мрежа от близо 1 500 офиса, мащабна ATM мрежа и иновативни дигитални канали. Банка ОТП присъства в България от 2003 г., като финансовите й резултати през годините утвърждават устойчивото й развитие.
Традиционен лидер в банкирането на дребно, Банка ДСК заема водещи позиции и в частното и корпоративно банкиране.
Като модерна компания с дългосрочна стратегия за развитие и мащабна дигитална трансформация на бизнеса си, банката инвестира в развитието на иновативни офиси, модерни продукти и персонализирани решения за своите клиенти.
Това е и нейната стратегическа цел – да осигурява изключително клиентско преживяване, както и да демонстрира своята отговорност към обществото чрез значимата си роля за устойчивостта и стабилността на българската банкова система.
Разрастване в България
В началото на 2019 г. Банка ДСК финализира сделката по придобиването на Сосиете Женерал Експресбанк и дъщерните й дружества в България.
След фактическото сливане на двете банки на 4 май 2020 г. новата обединена банкова група се доближи до челната позиция по размер активи и се превърна в лидер по размер на депозити и кредитен портфейл, като разполага с най-голямата клонова и банкоматна мрежа, и иновативни канали за банкиране.
Дигитализация в банковите процеси
Банка ДСК трансформира и дигитализира бизнес операциите си, поддържайки и усъвършенствайки технологична инфраструктура, която отговаря на най-високи и модерни стандарти и механизми за банкова защита и сигурност. Финансовата институция предлага надеждно и удобно обслужване чрез модерни дигитални канали, както и офлайн – в местата на продажба, предоставяйки персонализирани клиентски решения според конкретните потребности и предпочитания.
Иновативни канали и високотехнологични решения
Банка ДСК разполага с високотехнологични офиси с пълно дигитално обслужване. Преди 2 години, в тях е въведен изкуствен интелект чрез първия хуманоиден робот консултант Pepper. Платформите за електронно и мобилно банкиране на Банка ДСК - ДСК Директ и DSK Smart, както и приложението за подписване на преводи и документи онлайн DSK mToken, се превръщат във все по-предпочитани канали за онлайн банкиране. С тях потребителите имат бърз, лесен и удобен достъп до наличност и движения по сметки, извършване на преводи, промяна на лимити по дебитни карти, създаване на виртуална карта, заявяване на кредитни продукти, плащане на битови сметки и редица други.