Пощенска банка развива редица проекти, свързани със социална отговорност и устойчивото развитие на бизнеса и обществото.
Пощенска банка, с юридическо име "Юробанк България" АД, e четвъртата по активи банка в България, с широка клонова мрежа в цялата страна и значителна клиентска база от граждани, фирми и институции.
Пощенска банка има дългосрочен кредитен рейтинг BBB, стабилна перспектива, потвърден през юни 2021 г. от Българската агенция за кредитен рейтинг (БАКР).
Пощенска банка има 30-годишно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Банката е водещ фактор в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор в страната през последните години и е многократно награждавана за своите иновации. Пощенска банка заема стратегическо място в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България. Тя е един от лидерите на пазара на кредитни и дебитни карти, жилищното и потребителско кредитиране, спестовните продукти, както и по отношение на продуктите за корпоративни клиенти – от малки фирми до големи международни компании с присъствие в страната. Банката е с една от най-добре развитите клонови мрежи и модерни дигитални канали за банкиране.
Пощенска банка само за няколко години осъществи две успешни сделки като придоби и интегрира за рекордно кратко време първо Алфа Банк - клон България, а след това и Банка Пиреос България. Те са поредната стъпка за затвърждаването на позицията ѝ на системна за пазара банка и за разширяването на клиентската ѝ база.
Пощенска банка развива редица проекти, свързани със социална отговорност и устойчивото развитие на бизнеса и обществото. Банката е активен член и работи в подкрепа на инициативи на КРИБ, AmCham, НВСВ, Асоциация на банките в България, "Борика" АД, сдружение "Ендевър България", Българския форум на бизнес лидерите, сдружение "Български дарителски форум", фондация "Атанас Буров", Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, Българската асоциация на рекламодателите и Българска Финтек Асоциация.
Пощенска банка е член на Юробанк Груп. Юробанк Груп е динамична банкова организация, която оперира в шест страни, притежава общо активи в размер на 70.9 млрд. евро и 11 329 служители. Основана през 1990 г., Групата продължава динамичния си растеж със стабилни и решителни стъпки, фокусирайки се върху разнообразните нужди на своите клиенти.
Юробанк заема стратегическа позиция в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в Гърция, България и Сърбия, предлага премиум услуги за управление на активи в Кипър, Люксембург и Лондон.
Мисията на екипа:
"Ние сме динамично развиваща се банка, която подкрепя идеите и мечтите на своите служители, клиенти и партньори във всеки етап от живота им. Ценим доверието, качеството и ефективността. Споделяме добрия пример и нестандартните идеи. Уважаваме отговорното и справедливо отношение, личния принос и екипния дух. Работим с грижа за човека, обществото и природата и създаваме нов финансов свят, който съчетава най-доброто от традиционното и дигиталното банкиране. Заедно намираме успешните индивидуални решения за Вашето утре."
Визията за развитие на Пощенска банка:
"Да бъдем най-бързо развиващата се, най-предпочитаната и сигурна финансова институция, която прави традиционното банкиране модерно и напълно достъпно."
Ценностите, които водят екипа:
- Иновативност - Започваме там, където другите спират.
- Емпатия - Гледаме хората в очите чуваме ги със сърцата.
- Справедливост - Подреждаме света по справедлив начин.
- Социална отговорност - Мислим в множествено число. Успяваме като едно цяло.
- Екипност - Любимият ни цвят? Всички заедно.
- Уважение - В нашия свят всеки е важен.
- Доверие - Капиталът, който увеличаваме всеки ден.
- Ефективност - Постигаме целите си. Винаги.
- Креативност - "Невъзможно" е любимото ни предизвикателство.
- Качество - Владеем съвършенството.
Харта на клиента от екипа на Пощенска банка:
"Ние служителите на пощенска банка, поемаме ангажимента"
- Да Ви помагаме да вземете правилното за Вас финансово решение, а не просто да Ви предлагаме продукти.
- Да провеждаме открита и прозрачна комуникация, като даваме ясна, точна и изчерпателна информация.
- Да спазваме принципа на равнопоставеност и да не проявяваме субективно отношение, независимо от Вашите финансови познания и социално положение.
- Да инвестираме в технологии и иновации, които подобряват нашите услуги и улесняват достъпа Ви до тях.
- Да полагаме необходимите усилия, за да изпълняваме поетите от нас ангажименти.
- Да направим нашите банкови услуги достъпни, бързи и удобни за Вас и Вашето семейство или бизнес.
- Да бъдем любезни, коректни и всеотдайни, когато Ви обслужваме.
- Да бъдем професионално подготвени, за да Ви бъдем максимално полезни.
- Да търсим и да се съобразяваме с Вашето мнение само така можем да се усъвършенстваме обслужването, банковите процеси и предоставените продукти.
- Да Ви посрещаме винаги с усмивка.